L'Associazione Cinese di Salute di u Peptide è a Branca di l'Industria Sanitaria hè stata tenuta in Pechino, è u presidente di Tai Ai Peptide Wu Xia hà servitu cum'è presidente.

nutizie

Per prumove attivamente l'implementazione di a strategia "Healthy China", prumove u sviluppu di l'industria di a salute di i peptidi di a Cina, è dà un ghjocu cumpletu à u rolu maiò di l'industria di peptidi in a salute.

U 26 di ghjugnu di u 2022, a "Reunione inaugurale di a succursale di l'industria di a salute di l'Associu di Peptidi è di a Salute di a Cina è a Co-creazione di u Seminariu di Sviluppu di l'Industria di Peptidi di Vitalità" ospitata da l'Associazione di Cura di Salute China è intrapresa da Taiai Peptide Group hè stata cun successu in Pechino.Huang Jiansheng, Vicepresidente esecutivu di l'Associazione per l'assistenza sanitaria in Cina, Xu Huafeng, Vicepresidente è Segretariu Generale di l'Associazione per l'assistenza sanitaria in Cina, Li Ping, Vicepresidente di l'Associazione per l'assistenza sanitaria in Cina, Wu Xia, presidente di Taiai Peptide Group, Ren Yan, doppia dutturatu in medicina tradiziunale cinese è nutrizione clinica Ding Gangqiang, Direttore di l'Istitutu di Nutrizione è Salute di u Centru Cinese per u Controlu è a Prevenzione di Malattie, Qiao Wei, Presidente di l'Operazioni di Vendita è Marketing di Taiai Peptide Group, Chen Ye, Chief Executive Officer di Taiai Peptide Group, Wang Fabing, presidente di Shandong Peptide Dingwu Technology Co., Ltd., Chongqing Jiaer Biotechnology Co., Ltd. Li Changjun, direttore generale di l'Istitutu di Tecnulugia, Zhao Qingguo, direttore generale di Henan Yikang Youpin Health Management Co. ., Ltd., è ancu quasi 100 persone, cumpresi rapprisentanti di cumpagnie chì participanu in linea è dirigenti di l'affari anu assistitu à a riunione.A riunione hè stata ospitata da Li Ping, vicepresidentu di l'Associazione di Salute di a Cina.Ms ospitu.

Boss di Taiaitai di peptide in polvere

Li Ping, vicepresidentu di a China Health Care Association, hà presidutu a riunione

À a ceremonia d'inaugurazione, u Vicepresidente Li Ping hà enfatizatu in u sfondate di a creazione di a Branca di l'Industria di Peptidi è Salute di l'Associazione di Salute di a Cina: l'Associazione di Salute di a Cina hè una associazione industriale stabilita in 2003 da u Ministeru di a Salute è u Ministeru di Civile. Affari è infurmatu à u Cunsigliu di Statu per appruvazioni., serve l'imprese, serve i cunsumatori ".Ella hà ancu signalatu chì u stabilimentu di a Branca di l'Industria di Peptidi è Salute di l'Associazione di Salute di a Cina cumpleta è risponde à i bisogni di e persone per una grande salute.

Huang Jiansheng, vicepresidente esecutivu di a China Health Care Association, hà lettu l'annunziu di a creazione di a filiera.

 

In l'elezzione di u capu di ramu, u vicepresidentu Li Ping hà lettu a lista di i candidati per u capu di a Branca di l'Industria di Peptidi è Salute in u locu è hà fattu a risoluzione finale di l'elezzioni di a cunferenza: hè statu unanimu accunsentutu chì Wu Xia, presidente di Taiai Peptide, avaristi cum'è u presidente di u ramu, è Sinopharm Peptide Valley Co., Ltd Shi Feng, presidente di a cumpagnia, hà servitu cum'è u secretariu generale di u ramu, Liu Xia, presidente di Shandong Hualong Group, hà servitu cum'è vicepresidentu. di u ramu, è Zhao Xuhui di Taiai peptide hà servitu cum'è secretariu generale diputatu esecutivu.

Huang Jiansheng, u vicepresidentu esecutivu, hà emessu u certificatu di filiale, è hà attribuitu u cunsigliu à l'unità di direttore di Tai Ai Peptide è l'unità di membri.
Huang Jiansheng, u vicepresidentu esecutivu, hà premiatu u cunsigliu di u Cunsigliu di Peptide Tai Ai

Wu Xia, elettu presidente di u Peptide and Health Industry Branch of China Health Care Association, hà fattu un discorsu inaugurale.

Wu Xia, presidente di Taiai Peptide, hà fattu un discorsu annantu à l'inaugurazione di u presidente di Peptide and Health Industry Branch.

 peptide di collagene

In u so discorsu inaugurale, u presidente Wu hà dettu: Cum'è u presidente di u ramu, aghju l'obbligazione à u sviluppu di u ramu.In u futuru, sottu a dirigenza è u sustegnu di l'assemblea generale, u ramu implementerà currettamente a strategia China Healthy per "aiutà u guvernu, aiutà l'imprese, cù u scopu di "servà i cunsumatori", hà da realizà attività in i campi in relazione. à i peptidi è a grande industria di a salute, è custruiscenu u "Peptide and Health Industry Branch" in una branche di l'autorità di l'industria prufessiunale, standardizata è standardizzata, è furnisce un supportu R & D per l'industria di a salute è l'unità membri., supportu tecnicu, supportu di vendita è altri servizii all-round è assistenza, ghjucanu u rolu di ponte è ligame trà i membri è u guvernu.Prumove u sviluppu di l'industria di a salute di a Cina è aiuta una Cina sana!
U prufessore Ding Gangqiang, Direttore di l'Istitutu di Nutrizione è Salute, Centru Cinese per u Controlu è a Prevenzione di Malattie, hà spartutu in linea.

U prufessore Ding Gangqiang hà spiegatu prima l'impurtanza di i peptidi per a salute umana da diverse prospettive.Ellu disse: In Cina, a pressione di una sucità anziana hè relativamente alta.L'anziani di più di 60 anni rappresentanu u 18,3% di a pupulazione tutale, è l'anziani di più di 65 anni rappresentanu u 13,5%., Cù l'aumentu di l'età, e funzioni fisiulogiche di l'anziani degenerate, aminoacidi, peptidi è proteini ponu fà a so funzione immune più forte;u paese attuale paga una attenzione particulari à a salute di e persone, in particulare in l'epidemie attuale, per chì ognunu di noi pò avè un sanu U stabilimentu di u Branch Industry Peptide è Salute sottu a China Health Care Association hè di grande significatu.Hè di grande significatu per unisce i nostri boni imprese per discutiri u mecanismu biologicu di u sviluppu di peptidi rilativi è a prumuzione di e pulitiche macro.

Sparte in linea da u Dr Yandong Ren, un doppiu dutturatu in medicina tradiziunale cinese è nutrizione clinica

 

U duttore Ren Yandong hà dettu in u so discorsu chì u stabilimentu di a Branca di l'Industria Peptide è Salute hè una veletta per l'industria.U presidente Wu Xia hè sempre statu impegnatu à prumove u sviluppu di l'industria di peptide è guidà l'industria à un livellu più altu.In a ricerca di nutrimentu clinica d'oghje, i peptidi sò usati cum'è a materia prima di basa di e proteine, è i peptidi multifunzionali sò diventati u focu di a nutrizione glubale..I prudutti ricercati da Taiai Peptide anu un disignu di struttura tecnica di primu livellu è innovazioni tecnologiche, chì anu guidatu u sviluppu di l'industria di a salute in u campu di l'alimentazione.L'annu passatu, aghju realizatu ancu una ricerca approfondita nantu à i supplementi di peptidi per l'artrosi cù u presidente Wu Xia.Per mezu di esperimenti clinichi, avemu vistu risultati gratificanti di supplementi nutrizionali di peptide in a prevenzione è u trattamentu di e malatie croniche.Da a perspettiva di e malatie croniche, u sviluppu di i supplementi nutrizionali di peptidi è l'industria ponu veramente guidà tecnulugia è servizii per a prevenzione è u trattamentu di e malatie croniche in Cina.
Xu Huafeng, vicepresidentu è secretariu generale, hà dettu in u so discorsu: u presidente Wu Xia è l'imprese in a catena industriale anu cumunicatu cù l'associu è u stabilimentu ufficiale di a filiera oghje.un prucessu.Hè spiratu chì sottu u scopu di l'associu di l'assistenza sanitaria, u settore di l'industria di i peptidi è di a salute pò prumove megliu u migliuramentu di e pulitiche in relazione à a salute, prumove u sviluppu standardizatu di l'industria di a salute, prumove l'implementazione di a strategia China Healthy, è prumove. u livellu di alfabetizazione in salute di u populu.migliuramentu.

 

U stabilimentu di u Peptide and Health Industry Branch marca u stabilimentu di un novu mecanismu d'integrazione suciale è una piattaforma di cumunicazione in u campu di peptidi è salute in Cina.)", per prumove a causa di a salute naziunale, è per custruisce una piattaforma di scambiu di l'industria.Hà un impurtante significatu praticu è un significatu storicu largu per accelerà u prucessu di standardizazione è standardizazione di l'industria di peptide di u mo paese, prumove u sviluppu sanu di l'industria di peptide, è accelerà a trasfurmazioni di i risultati di a ricerca scientifica di l'industria di peptide in a grande salute. industria.

 

Taiai Peptide Group hè stata cuncentrata nantu à u campu di peptidi di picculi molecule per 25 anni, è hà sviluppatu in una cumpagnia di gruppu chì integra R & D, pruduzzione, vendita è serviziu, è hà una quantità di brevetti di tecnulugia core.U gruppu hà sempre aderitu à u spiritu di ricerca è di sviluppu di "vita senza fine, ricerca scientifica infinita", è sempre piglia "lascia chì a ghjente cumunu beie peptidi è avè un bonu corpu" cum'è a so missione corporativa.Hà più di 300 rializazioni di ricerca scientifica, più di 50 prudutti indipendenti, 10 U standard di attellu GMP di 10.000 livelli hà una capacità di produzzione di più di 5.000 tunnellate.Dopu à a basa di produzzione di peptidi Taiai in Heze, Shandong hè messu in opera in 2022, ghjunghjerà una capacità di produzzione di ogni ghjornu di 150 000 scatuli.Dopu à l'innuvazione è u sviluppu cuntinuu, u mercatu copre settori di cummerciale diversificati cum'è pasti speciali, cosmetichi è u cummerciu internaziunale.Fornite suluzioni generale cum'è polvere originale, ODM, OEM, agenzia di marca è cusì per u mondu.

 peptide di collagene

Taiai Peptide Group darà un ghjocu cumpletu à a so pusizioni è i vantaghji in l'industria peptidica di a Cina, integrà risorse, fucalizza nantu à a ricerca scientifica industriale è capitali, rializazioni è mercati, furnisce una gamma completa di servizii è assistenza per l'industria di a salute è unità di membri, è aiutanu. u sviluppu di u ramu di l'industria di peptide è salute, per fà cuntributi pusitivi à u sviluppu pusitivu di l'industria di peptide bioattivu di a Cina, è per aiutà à a salute di u populu!


Tempu di post: 30-ghjugnu-2022