Taiai Peptide Group hè diventatu un membru di l'Associazione di l'Industria Sanitaria di Pechino

nutizie

In u 2023, dopu à a ricerca è l'appruvazioni da l'Associu di l'Industria di a Salute di Pechino, Taiaitide hè diventatu ufficialmente una unità membru di l'Associazione di l'Industria di a Salute di Pechino, chì marcà chì u Gruppu Taiaitide hè statu ricunnisciutu in modu autoritariu in a grande industria di a salute.

L'Associazione di l'Industria di Salute di Pechino hè stata creata cù l'appruvazioni di l'Uffiziu Municipale di l'Affari Civili di Pechino.Basatu nantu à i principii di serve i membri, cuntribuisce à a sucità, è cumunicà cù u guvernu è l'imprese, in cunfurmità cù a carta di l'associu, sustene u sviluppu di carriera di l'unità membri, salvaguarda i diritti legittimi è l'interessi di i membri, è incuragisce è guida i membri. per cuntribuisce à u sviluppu di l'industria di a salute.Fornite cunsiglii è suggerimenti, prumove è rinfurzà l'influenza di a marca di l'associazioni è l'imprese membri in tuttu u paese, è furnisce una piattaforma di serviziu di alta qualità per u sparte di risorse per u sviluppu scientificu è armoniu di l'industria di a salute.

20230515174721

Passendu a rivista è l'appruvazioni di l'Associu di l'Industria di Salute di Pechino è diventendu una unità di membru di l'associu sta volta marca chì u Gruppu Taiaipeptide hè statu cumplettamente ricunnisciutu è affirmatu in quantu à a ricerca è u sviluppu di peptide è a trasfurmazioni di u prughjettu di u prugettu.Cum'è un traspurtadore impurtante in u grande settore di a salute, Taiai Peptide Group furnisce i clienti cù prudutti è servizii di peptide di catena piena di qualità prufessiunale, affidabile è di alta qualità.

In u futuru, Taiai Peptide Group hà da travaglià cù parechje unità membri di l'Associazione di l'Industria di Salute di Pechino per assiste è sustene u travagliu di l'associu, per travaglià inseme nantu à u sviluppu di a grande industria di a salute, è per cuntinuà à fà sforzi in u campu. di ricerca è sviluppu di peptidi per aiutà à a salute di i Cinesi!


Tempu di Post: 15-May-2023