U seminariu standard di u gruppu nantu à e Regoli Generali per Evaluà l'Abilità di Serviziu di i Praticanti di Cummerciu E-commerce Sociale hè stata cun successu in Pechino.

nutizie

U 4 di nuvembre di u 2022, u seminariu standard di u gruppu nantu à i Principii Generali per a Evaluazione di l'Abilità di Serviziu di Praticanti di E-Commerce Sociale, sponsorizatu da a Branca di Cummerciu E-Commerce Sociale di l'Associazione Chinesa per u Cummerciu di Servizi è urganizatu da Taiai Peptide Group, hè statu successu. tenuta in a sede di Beijing Taiai Peptide Group.
Prima di u seminariu, i rapprisentanti chì assistenu à a riunione anu visitatu u Taiai Peptide Biotechnology Exhibition Hall, hà amparatu nantu à a forza di sviluppu generale di Taiai Peptide Group, è assai elogiatu Taiai Peptide Group.
Rapprisintanti di l'imprese, esperti è studiosi, è pratichi eccezziunali in u campu di e-commerce suciale, cum'è China Institute of Standardization, Tai'ai Peptide Group, China.com, Chuanshi Education, Beijing Diange Law Firm, Beijing Xianlin Law Firm, è Beijing Aoyou International Culture Media Co., Ltd., anu assistitu à a riunione.
Qiao Wei, u presidente di l'operazione di Taiai Peptide Group, Song Zhenshan, u capu di u novu dipartimentu di cummerciale di Taiai Peptide Group, è Lu Chengzhi, u direttore di vendita di u novu dipartimentu di cummerciale di Taiai Peptide Group, anu assistitu à a riunione in nome. di Taiai Peptide Group.
A riunione hà avutu una discussione approfondita è u scambiu nantu à u rolu di i pratichi di e-commerce suciale in a prumuzione di u sviluppu di alta qualità di l'imprese è à migliurà u rolu di i standard di u gruppu in i prudutti è servizii.

1668134410197008
1668134454649739
1668134424401646

Tempu di Postu: Dec-28-2022